دغدغه ایران

ایران برای توسعه پایدار به عقلانیت جوهری نیازمند است.

دغدغه ایران

ایران برای توسعه پایدار به عقلانیت جوهری نیازمند است.

دغدغه ایران
حق داریم ایده‌‌های‌مان را درباره کشوری که از آن ماست بیان کنیم، به پایداری بقا و ارتقای آن بیندیشیم، و زندگی بهتری مطالبه کنیم. مکلفیم به فکر ایران باشیم و آن‌را آباد و آزاد بخواهیم. باید به قضاوت تاریخ درباره خود بیندیشیم، و کاری کنیم درخور سرزمین و مردمان تمدنی تاریخی، پیش از آن‌که ضعف عقلانیت ما را عبرت تاریخ سازد.
محتوای این وبلاگ از طریق این کانال تلگرام هم در دسترس است. https://telegram.me/fazeli_mohammad

امروز متوجه شدم سایت بولتن نیوز مطلبی با عنوان «لحظه خودباوری قدرت هسته ای واقعی یک ملت است» را در تاریخ 19 شهریور از قول من منتشر کرده است. بدین وسیله اعلام می کنم هرگز نه چنین چیزی نوشته ام، نه درباره آن مصاحبه کرده ام. غیرحرفه ای بودن و عجول بودن نویسنده متن نیز از آنجا آشکار می شود که هنوز نمی داند چهار سال است استاد دانشگاه مازندران نیستم. مقایسه متن با بقیه نوشته های من نیز میزان بی ربط بودن نسبت دادن متن به من را آشکار می سازد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
محمد فاضلی

نظرات  (۵)

سلام آقای دکتر فاضلی

اگر امکان دارد لطفا زمان مناظرات تلویزیونی و رادیویی تان را از قبل در وبلاگ اعلام بفرمائید. حرف های محمد فاضلی برای خیلی ها شنیدنی خواهد بود.

مناظره دیشب شبکه 4 فوق العاده بود

پاینده باشید

سلام استاد
من هم با نظر قبلی موافقم
لطفا زمان و برنامه های آینده خود را در وبلاگ اعلام کنید.
بسیاری از افراد مشتاق شنیدن صحبتهای شما هستند.
ممنون.
سلام آقای دکتر
من هم با آقای مهرداد موافقم اگر امکانش هست از قبل در وبلاگ اطلاع رسانی فرمایید
واقعا حرف های شما شنیدنی ست... 
ممنون

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۹ حسن محدثی
سلام بر هر دو عزیز دانش‌مند و فعال. من فکر می‌کنم کل آموزش عالی در ایران دچار انحطاط و ابتذال شده است و نمی‌توان فقط مشکل را مربوط به علوم اجتماعی دانست. تصور من این است که اگر همان معدود جامعه‌شناسان فعال و مسؤول (مثل خود شما دو بزرگوار) مجال تولید و ارایه‌ی آثار علمی داشته باشند بسیار می‌توانند تأثیرگذار باشند. لذا با نظر دکتر طالبان هم‌دلی‌ی بیش‌تری دارم.
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۵ محمدرضا طالبان
جناب دکتر فاضلی
نقطه نظر ارسالی دکتر حسن محدثی را در خصوص بحث کم جانی آکادمی جامعه شناسی را اشتباها اینجا آورده اید!  لازم است به محل مناسبش انتقال دهید
پاسخ:
سلام آقای دکتر طالبان
متأسفانه وبلاگ بیان امکانی برای جابه جایی کامنت های خوانندگان در اختیار مدیر وبلاگ قرار نمی دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی